- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.
Apie internetą – dainų žodžiais
„Sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad ryšys mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali atliepti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir siekėme kalbėti „Tele2“ 5G namų interneto kampanijoje, kuri greit pelnė žiūrovų simpatijas. Šis apdovanojimas – įrodymas, kad einame teisingu keliu, o pasirinktos komunikacijos formos veikia“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
„Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašimi tapo grupė „Teleduetas“. Kiekviename reklaminiame klipe duetas išbando naują muzikos stilių ir juo apdainuoja namų interneto privalumus.
„Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikino A. Žilinskaitė.
Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“.
Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus. Iš viso eteryje jau buvo galima išvysti 6 skirtingus klipus su „Teledueto“ atliekamomis dainomis. Vieną jų duetas atliko su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele.
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – prekių ženklas iš „Laisvo interneto“ buvo pervadintas į „Namų internetą“, sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Sulaukė greito pripažinimo
Pasak A. Žilinskaitės, kampanija buvo ypač sėkminga – po prekių ženklo atnaujinimo ir pirmosios kampanijos bangos kelis kartus išaugo paslaugos pardavimai, o „Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
Be to, sėkmingą prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekių ženklo reklama tai yra. Pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekių ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų.
Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė. Klipuose visuomet stengiamės parodyti žmonių įvairovę, poreikių skirtumus – šios pastangos lėmė didelį auditorijos palankumą ir bendrą kampanijos sėkmę“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2024” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai vykusiuose „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Philip Morris Baltic“ atstovas: tabako akcizų politika smarkiai prisideda prie nelegalios prekybos2
Tyrimų bendrovės „Povaddo“ apklausai parodžius, kad 76 proc. Lietuvos gyventojų mano, jog šalis susiduria su nelegalios prekybos tabako ir nikotino gaminiais problema, „Philip Morris Baltic“ išorinių reikalų vadovas ...
-
Pamatykite: kaip atrodo dolomito sprogdinimai karjeruose?
Keliams ir aikštelėms įrengti naudojama skalda bei atsijos, kurios kasdien gaminamos iš dolomito. Tad šios uolienos nuolat sprogdinamos karjeruose. ...
-
Vilniuje nusileido lėktuvas iš Minsko: paaiškino to priežastį12
Antradienį Vilniaus oro uoste nusileidęs privatus lėktuvas iš Minsko tam turėjo leidimą, teigia Lietuvos oro uostų (LOU) atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas. Anot jo, kaip nereguliariam skrydžiui prieš suteikiant leidimą buvo...
-
„Kalnapilio Nealkoholinio“ inovacija: šalčio indikatorius parodys, kada gėrimas yra tinkamas2
Šiemet „Kalnapilio Nealkoholinio“ alaus butelių ir skardinių etikečių išvaizdą papildė inovacija – šalčio indikatorius, kuris atvėsus alui iki tinkamos temperatūros pakeičia spalvą ir leidžia mėgautis tinkamo...
-
Pernai veiklos rodiklių nepasiekusios IAE darbuotojai nepatenkinti atlyginimais
Nebeveikiančios Ignalinos atominės elektrinės (IAE) darbuotojai nepatenkinti atlyginimais, kurie šiemet bus didinami ne daugiau kaip 3 proc., antradienį skelbia portalas „15min“. ...
-
„Lietuvos geležinkeliai“ valstybei išmokėjo 13 mln. eurų dividendų3
Pernai 21,6 mln. eurų grynojo pelno uždirbusi valstybės valdoma „Lietuvos geležinkelių“ grupė (LTG) akcininkei išmokėjo 13 mln. eurų dividendų. ...
-
Vyriausybė nutarė beveik 4 kartus padidinti „Invegos“ įstatinį kapitalą
Vyriausybė nutarė 3,8 karto padidinti valstybės valdomos nacionalinės plėtros įstaigos „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) įstatinį kapitalą. ...
-
„Tele2“ daiktų interneto technologijos padeda išsaugoti bites: inovatyviu būdu stebi avilio vidų
Kas trečias kąsnis, kurį dedate į burną, priklauso nuo bičių – būtent tiek maisto nebūtų įmanoma užauginti be šių mažųjų darbininkių. Besikeičiantis klimatas ir kiti iššūkiai bitininkus paskatino dar labiau rūpint...
-
„Amber Grid“ ketina perduoti generatorių ir kitą įrangą Ukrainai1
Lietuvos dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ ketina Ukrainai perduoti penkis generatorius bei dešimt movų. ...
-
Asociacija lengvina keliautojų namų darbus – pristato naują „Keliauju patikimai“ kokybės ženklą
Reaguodama į turistams kylančius iššūkius renkantis patikimą kelionių pardavėją, Lietuvos turizmo asociacija pristato „Keliauju patikimai“ kokybės ženklą. Jis simbolizuoja prie programos prisijungusių kelionių teikėjų sk...