Verslas kritikuoja Vilniaus norą žmones vežti elektra varomu transportu

  • Teksto dydis:

Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo kaštai šiuo kuru varomais  autobusais būtų tokie patys kaip dyzeliniais, o į aplinką būtų išmetama 80-90 proc. mažiau anglies dvideginio, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Bendrovės „Scania Lietuva“ vadovas Darius Snieška skaičiuoja, kad kol kas miestui rinktis vien elektra ar vandeniliu varomo transporto neapsimoka, nes, pasak jo, 12 metrų ilgio biometanu varomas autobusas kainuoja apie 300 tūkst. eurų, tokio pat ilgio elektrinis modelis – 450 tūkst. eurų.

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos vadovo Martyno Nagevičiaus teigimu, elektra varomiems autobusams reikėtų ir įkrovos infrastruktūros, kuri kainuotų brangiai – naujiems elektriniams autobusams įkrauti reikėtų 300 įkrovos stotelių, o tokiai infrastruktūrai reikėtų apie 45 megavatų bendrosios įkrovos galios. Pasak jo, tai reiškia milžiniškas lėšas naujoms perdavimo ir skirstymo elektros linijoms, pastotėms įrengti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

O kam

O kam portretas
juos vezti? Saudykite vietoje! Po karo veze,tai sugrizo dar plesresni ir visa Lietuva suprichvatizavo.

Anonimas

Anonimas portretas
gal greitai baigsis sis elektromobiliu vajus. rode [jav, norvegija], kai temperatura nukrito zemiau 20 laipsniu, visi tie automobiliai negalejo pajudet is vietos. na, zmoniu kontrolei jie tinka. atjungs elektra ir sedi namuose, niekur nepabegsi.

Kodel gi ne?

Kodel gi ne? portretas
Jei uz angliavandenilini moka tik kas perka bilieta,tai uz elektrini mokes visi,kas namie naudoja elektra! Va,kur aukso kasykla!
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių