- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.
Apie internetą – dainų žodžiais
„Sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad ryšys mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali atliepti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir siekėme kalbėti „Tele2“ 5G namų interneto kampanijoje, kuri greit pelnė žiūrovų simpatijas. Šis apdovanojimas – įrodymas, kad einame teisingu keliu, o pasirinktos komunikacijos formos veikia“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
„Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašimi tapo grupė „Teleduetas“. Kiekviename reklaminiame klipe duetas išbando naują muzikos stilių ir juo apdainuoja namų interneto privalumus.
„Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikino A. Žilinskaitė.
Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“.
Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus. Iš viso eteryje jau buvo galima išvysti 6 skirtingus klipus su „Teledueto“ atliekamomis dainomis. Vieną jų duetas atliko su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele.
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – prekių ženklas iš „Laisvo interneto“ buvo pervadintas į „Namų internetą“, sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Sulaukė greito pripažinimo
Pasak A. Žilinskaitės, kampanija buvo ypač sėkminga – po prekių ženklo atnaujinimo ir pirmosios kampanijos bangos kelis kartus išaugo paslaugos pardavimai, o „Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
Be to, sėkmingą prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekių ženklo reklama tai yra. Pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekių ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų.
Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė. Klipuose visuomet stengiamės parodyti žmonių įvairovę, poreikių skirtumus – šios pastangos lėmė didelį auditorijos palankumą ir bendrą kampanijos sėkmę“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2024” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai vykusiuose „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Ekspress Grupp“ ir „Lryto“ sandoris – vėl ant Konkurencijos tarybos stalo
Konkurencijos taryba pradeda nagrinėti „Delfi“ naujienų portalus Baltijos šalyse valdančios Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ pateiktą informaciją dėl įmonės „Lrytas“ įsigijimo, jai tinkamai pat...
-
Sustabdyta duonos kepyklėlės veikla Kelmės rajone – inspektorius šokiravo grubūs higienos pažeidimai2
Praėjusią savaitę, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) Šiaulių apygardos priežiūros skyrius atliko planinį patikrinimą duonos kepyklėlėje, esančioje Kelmės rajone. Patikrinimo metu nustatyti grubūs higienos, maisto laikymo ...
-
Liepos 12-ąją Kaunas švęs aludarių dieną: ribotos pasiūlos gėrimai ir ekskursijos po bravorą
Liepos 12 d. kauniečiams ir miesto svečiams tikrai neteks sukti galvos dėl laiko praleidimo – „Volfas Engelman“ iniciatyva 2018-aisiais užgimusi šventė jau septintą kartą iš eilės kviečia paminėti Tarptautinę alu...
-
Kaune – 250 naujų darbo vietų: ypač ieško vienos specialybės atstovų, priima ir studentus8
Į Kauno oro uostą pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ investavo per 20 mln. Karmėlavoje esančiame oro uoste įsikūrusi orlaivių techninio aptarnavimo bazė padidėjo dvigubai, atsirado perpus trečio šimto naujų darbo vietų, tačia...
-
Nepasimaukite: sukčiai Lietuvos gyventojus vėl bando apgauti apsimesdami populiaria siuntų platforma3
Gali būti, kad jūsų el. pašto dėžutėje yra tiksinti bomba. Ypač akyliems reikėtų būti tiems, kurie apsiperka internetu ir naudojasi siuntų paslaugomis – Lietuvoje plinta kibernetinė ataka, imituojanti populiarios siuntų paslaugos inte...
-
VPT žada įvertinti pokyčius Nacionalinio stadiono projekte per 1–2 savaites
Vilniaus savivaldybės tarybai dar kartą pritarus pokyčiams daugiafunkcio komplekso, į kuri įeina Nacionalinis stadionas, projekte, Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) planuoja vertinimą pateikti per vieną arba dvi savaites. Išankstinės pozic...
-
Dariaus ir Girėno stadione atidaryta nauja „Žalgirio“ atributikos parduotuvė
Dariaus ir Girėno stadionui tampant vis didesne traukos vieta, čia atsidarė ir nuolat veiksianti „Žalgiris Shop“ parduotuvė. Didžiausiame Lietuvos stadione, visai šalia Kauno sporto halės, įsikūrusi parduotuvė penktadienį oficiali...
-
Kauną pasiekė didžioji dalis unikalios „Mokslo salos“ ekspozicijos: prasideda montavimo darbai4
Šią savaitę Nemuno salos prieigose pasirodė pirmieji vilkikai iš Lenkijos, atgabenę dalį mokslo ir inovacijų centro ilgalaikės ekspozicijos. Įrengimo darbai „Mokslo salos“ erdvėse prasidės jau netrukus ir turėtų būti baig...
-
„SBA Urban“ pradeda „Vėjo miestelio“ Svencelėje statybas4
Klaipėdos rajone Svencelėje, pradedamos unikalaus „SBA Urban“ projekto „Vėjo miestelis“, skirto gyvenimui ir aktyviam laisvalaikiui Kuršių marių pašonėje, statybos. Pirmojo etapo, į kurį ketinama investuoti daugiau...
-
„Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – vėl pigiausias: žemų kainų lyderystę išlaiko jau septintą mėnesį17
Naujausio rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų. G...